هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالدخول

Kamal

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Fofa

Fofa

انثى
العقرب
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالجمعة يوليو 08, 2011 12:04 pm

اولا ً : أسفة لو اتاخرت في الرد بس علشان مسافرة و كدة ف مش بفتح المنتدى كثير
ثانياً : أنا مش بعدت من غير سبب .. و أظن قلتلكم أسبابي .. و بعدين ساعات الواحد بيبقى محتاج مساحة لنفسه
لو دي بقى حاجة الاسلام حرمها او قانون البلد منعها .. ساعتها ليك كل الحق انك تزعل أوي كدة و تلغيني و تعملي بلوك .. لكن أنا شايفة ان من حقي أوي ان يبقى ليا مساحة لوحدي .. مع نفسي كدة
و اللي حصل ده بسبب غلطي و غلطك
غلطي أني مش قلتلكم أني محتاجة وقت لنفسي (( مع أني قلت لكم قبل كدة و زعلتوا مني و قلتوا مش فيه حاجة اسمها خصوصية بين الأصحاب )) يعني اقول تزعلوا .. مش اقول برضو تزعلوا .. طب اعمل ايه أنا !!!!!!!!!!!
و غلطك بقى ان روحت عملت ريموف و بلوك و انت اصلا اللي مفتعل المشكلة (( راجع اخر رسالة بيني و بينك هتلاقي انك فعلا اللي مفتعل المشكلة )) و بعدين جاي تقول عني أنا اللي صاحبة ورق ..
بص يا كمال .. لو أنا فعلا صاحبة ورق و لو مش باقية عليك او على صحوبيتك .. كنت من اول ما حصلت المشكلة لغيتك و كنت برضو لغيتك من النت لوج بعد ما انت لغييتني من الفيس ..
مش بقولك كدة علشان امن عليك أني مش لغيتك و بتاع .. الحمد لله لا دي اخلاقي و لا ده طبعي
بس علشان اعرفك أني مش صاحبة ورق زي ما بتقول و علشان اعرفك ان ده كمان غلطك مش غلطي أنا بس
و أنا عن نفسي اتاسفت قبل كدة .. قبلت الاسف ف على عيني و على راسي .. مش قبلته برضو على عيني و على راسي .. دي حاجة مش حد يقدر يجبرك عليها
أسفة لو طولت عليك بس كنت برد على سؤالك (( ايه اللي وصلنا لكدة )) ..
يلا تيك كير بقى Very Happy
اه صح .. حاجة كمان ،، مش بقولك كل ده علشان تروح تشيل البلوك و تعمل آدد ثاني .. دي برضو حاجة راجعة ليك و مش حد يقدر يجبرك عليها .. و بيني و بينك اتبسطت جدا لما عملت ريموف علشان مش بحب ابقى زيادة عدد عند حد Very Happy
Take care
-------------------------
أسفة .. علشان أنا موب ف مش مبين ليا الرسالة وصلتلك و الا لا ف اضطريت اكتبها هنا
لو سمحتوا كمال بس هو اللي يرد على اللي مكتوب .. الموضوع بيني و بينه
kamaladh

kamaladh

ذكر
العذراء
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 1:34 am

بصى يا ستى انتى مقولتلناش اسباب ولا حاجه
احنا لقيناكى فجاه اتغيرتى جدا معانا ومبقتيش بتتكلمى زى الاول
اسألك فيه ايه يا بنتى ايه الى مغيرك شوية مفيش ولما اذن عليكى تقوليلى اى حاجه وبصراحه مكنتش بقتنع بالاسباب الى بتقوليها لان مكنتش كبيره للدرجه الى تغيرك بالشكل ده
وعمرك مجيتى قولتلنا انا عايزه ابقى لوحدى شوية او افكر مع نفسى او زى ما بتقولى انا عايزه مساحه لنفسى
انتى بتبقى متغيره والمفروض ان ده ليه سبب يا ستى مش عايزه تقوليه دى حاجه ترجعلك ومش مشكله كل واحد ليه خصوصياتو انا معترضش على كدا بس طلاما مش هنعرف السبب يبقى متتغيريش معانا
فيه طريقين انك تبقى زعلانه من حاجه وتقولهالنا على اساس اننا صحاب وده يديلك الحق انك تبقى متغيره وعادى اكيد هنستحملك علشان اظن اننا صحاب
الطريق التانى ان الحاجه دى تبقى حاجه خاصه بيكى ومتقوللناش بس ف نفس الوقت مينفعش تبقى متغيره معانا علشان مش هنديكى عذر للتغير ده لاننا مش هنبقى عارفين السبب
مش هقولك انى انا كمان مغلطتش انا يا ستى بعترف انى غلطان بس ليا عذرى انى كل الى عملته كان ليه سبب او يعبر رد فعل

اولا لو هنتكلم ف نقطه انى قولت عليكى صاحبه ورق وكدا
لو جيتى بصيتى هتلاقى ان عملت كدا علشان الاتى ممش معقول وانا بكلمك ف اخر رساله ما بينا وعمال اسألك على السبب الى زعلانه علشانه وكنت قربت اتحايل عليكى علشان تقولى علشان فعلا تهمينى علشان احنا صحاب
تيجى واحنا بنتكلم تكتبى على الوول بتاع الجروب
انا بكره العقول المريضه
بصراحه انا شوفتها واحنا بنتكلم اكيد اضايقت علشان انا بكلمك وداخله تكتبى الكلام ده فكان لازم رد الفعل يكون بالطريقه دى دا غير الطريقه المستفزه الى كنتى بتتكلمى بيها ف الرساله

تاني حاجه لو هتتككلمى على انى عملتك بلوك من على الفيس برضه هتلاقى ان ده رد فعل
تخيلى كدا بعد العشره الى ما بينا دى كلها وانتى عارفه اننا كنا صحاب اد ايه ومكناش بنخبى حاجه على بعض الاقيكى بدون مقدمات شايلانى من البرازيرز مع ان المفروض ان علاقتنا ببعض حاجه صغيره زى دى متأثرش فينا وتخليكى تشيلينى ما علينا يوم ما شوفت كدا حسيت انى معنديش دم بصراحه فدخلت وشيلتك من الفريندز ومعملتلك بلوك

مش معنى كدا انى ببرر الى عملته ولا انى بقول انى مغلطتش لأ يا ستى انا غلطت بس برضه كان ليا اسبابى

اما بالنسبه انك اتأسفتى فانتى عارفه ومتأكده زى ما انا عارف ان الاسف ده كان جبر خواطر مش اكتر وانك كنتى بترمى الاسف كدا وخلاص علشان تبقى عملتى الى عليكى ويا ستى انا مطلبتش منك ساعتها انك تتأسفى ولا تعملى حاجه انا طلبت انك ترجعى زى الاول فوفه الى اعرفها مش اكتر ولا اقل

بالنسبه انك زياده عدد زى ما بتقولى فانتى عارفه اذا كنتى عندى قبل كدا زياده عدد ولا لأ

هرجع واقولك تانى كلامى مكنش علشان ترجعى ولا لأ حاجه انتى حره فيها لكن على الاقل علشان كنا صحاب مينفعش تبعدى من غير ما نتكلم

بس يا ستى هو ده كل الموضوع
وكويس ان مفيش حد بيخش المنتدى غيرنا
Fofa

Fofa

انثى
العقرب
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 7:41 am

kamaladh كتب:
بصى يا ستى انتى مقولتلناش اسباب ولا حاجه
احنا لقيناكى فجاه اتغيرتى جدا معانا ومبقتيش بتتكلمى زى الاول
اسألك فيه ايه يا بنتى ايه الى مغيرك شوية مفيش ولما اذن عليكى تقوليلى اى حاجه وبصراحه مكنتش بقتنع بالاسباب الى بتقوليها لان مكنتش كبيره للدرجه الى تغيرك بالشكل ده
وعمرك مجيتى قولتلنا انا عايزه ابقى لوحدى شوية او افكر مع نفسى او زى ما بتقولى انا عايزه مساحه لنفسى
انتى بتبقى متغيره والمفروض ان ده ليه سبب يا ستى مش عايزه تقوليه دى حاجه ترجعلك ومش مشكله كل واحد ليه خصوصياتو انا معترضش على كدا بس طلاما مش هنعرف السبب يبقى متتغيريش معانا
فيه طريقين انك تبقى زعلانه من حاجه وتقولهالنا على اساس اننا صحاب وده يديلك الحق انك تبقى متغيره وعادى اكيد هنستحملك علشان اظن اننا صحاب
الطريق التانى ان الحاجه دى تبقى حاجه خاصه بيكى ومتقوللناش بس ف نفس الوقت مينفعش تبقى متغيره معانا علشان مش هنديكى عذر للتغير ده لاننا مش هنبقى عارفين السبب
مش هقولك انى انا كمان مغلطتش انا يا ستى بعترف انى غلطان بس ليا عذرى انى كل الى عملته كان ليه سبب او يعبر رد فعل

اولا لو هنتكلم ف نقطه انى قولت عليكى صاحبه ورق وكدا
لو جيتى بصيتى هتلاقى ان عملت كدا علشان الاتى ممش معقول وانا بكلمك ف اخر رساله ما بينا وعمال اسألك على السبب الى زعلانه علشانه وكنت قربت اتحايل عليكى علشان تقولى علشان فعلا تهمينى علشان احنا صحاب
تيجى واحنا بنتكلم تكتبى على الوول بتاع الجروب
انا بكره العقول المريضه
بصراحه انا شوفتها واحنا بنتكلم اكيد اضايقت علشان انا بكلمك وداخله تكتبى الكلام ده فكان لازم رد الفعل يكون بالطريقه دى دا غير الطريقه المستفزه الى كنتى بتتكلمى بيها ف الرساله

تاني حاجه لو هتتككلمى على انى عملتك بلوك من على الفيس برضه هتلاقى ان ده رد فعل
تخيلى كدا بعد العشره الى ما بينا دى كلها وانتى عارفه اننا كنا صحاب اد ايه ومكناش بنخبى حاجه على بعض الاقيكى بدون مقدمات شايلانى من البرازيرز مع ان المفروض ان علاقتنا ببعض حاجه صغيره زى دى متأثرش فينا وتخليكى تشيلينى ما علينا يوم ما شوفت كدا حسيت انى معنديش دم بصراحه فدخلت وشيلتك من الفريندز ومعملتلك بلوك

مش معنى كدا انى ببرر الى عملته ولا انى بقول انى مغلطتش لأ يا ستى انا غلطت بس برضه كان ليا اسبابى

اما بالنسبه انك اتأسفتى فانتى عارفه ومتأكده زى ما انا عارف ان الاسف ده كان جبر خواطر مش اكتر وانك كنتى بترمى الاسف كدا وخلاص علشان تبقى عملتى الى عليكى ويا ستى انا مطلبتش منك ساعتها انك تتأسفى ولا تعملى حاجه انا طلبت انك ترجعى زى الاول فوفه الى اعرفها مش اكتر ولا اقل

بالنسبه انك زياده عدد زى ما بتقولى فانتى عارفه اذا كنتى عندى قبل كدا زياده عدد ولا لأ

هرجع واقولك تانى كلامى مكنش علشان ترجعى ولا لأ حاجه انتى حره فيها لكن على الاقل علشان كنا صحاب مينفعش تبعدى من غير ما نتكلم

بس يا ستى هو ده كل الموضوع
وكويس ان مفيش حد بيخش المنتدى غيرنا

" وعمرك مجيتى قولتلنا انا عايزه ابقى لوحدى شوية او افكر مع نفسى او زى ما بتقولى انا عايزه مساحه لنفسى "
لما قلت لأحمد اني مش عاوزة اكلمكم لمدة اسبوع مين اكثر واحد زعل و اتضايق ساعتها ؟؟
و اني شلتك من البروذيرز مش عذر انك تلغيني من عندك
انا عارفة طريق الريموف فين
كنت ممكن اروح على طول و اعملك ريموف
و الا ايه ؟؟
اصلا مش موضوعنا
دي حاجة انت حر فيها زي ما انا حرة بالظبط اشيل مين من الاقارب و اسيب مين
و من ناحية الاسف
ف لا مش كان جبر خواطر زي ما بتقول
انت و احمد شوفتوه جبر خواطر علشان انتوا عاوزين تشوفوه كدة
لكن انت عارفني كويس اوي ،، لو مش هاممني حد بطنش
و لا كأني اعرفه
كان ممكن جدا اطنش و مش اتأسف و لا حاجة
بس علشان انا مش " صاحبة ورق " عرفت اني ايوة غلطت في حقكم و روحت اتأسفت
و أنا مش قلت انك بتقول كدة علشان نرجع اصحاب
kamaladh

kamaladh

ذكر
العذراء
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 3:38 pm

مظنش انى المفروض كنت افرح لما الاقيكى بتقولى انك مش عايزه تكلمينا لمده اسبوع , ايه الغريب فى انى ازعل من كدا كنت متوقعه انى افرح مثلا علشان شايفك مخنوقه ومش عارف السبب

انتى كنتى عارفه ومتأكده اننا كنا صحاب ازاى فلمى حاجه زى دى تخليكى تبعدى وتشيلينى من البرازيرز اكيد هضايق وهعمل اى حاجه

لأ على فكره لما نكون اصحاب مفيش حاجه اسمها انا حره وانت حر طلاما مفيش سبب

يا فاطمه الكلام مش محتاج يتفسر كذا تفسير ولا هيفرق مين الى هيشوفو ارجعى كدا للعتذار وانتى هتعرفى انه كان جبر خواطر وبعدين مش صحابك هما الى هيبصوا للاعتذار ويبقى نفسهم يكون جبر خواطر لانهم مش هيبقوا عايزين يخسروكى

وعلى فكره انتى نسيتى تعلقى على الى انتى كاتبتيه على الجروب لما كنا بنتكلم
Fofa

Fofa

انثى
العقرب
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 4:00 pm

kamaladh كتب:
مظنش انى المفروض كنت افرح لما الاقيكى بتقولى انك مش عايزه تكلمينا لمده اسبوع , ايه الغريب فى انى ازعل من كدا كنت متوقعه انى افرح مثلا علشان شايفك مخنوقه ومش عارف السبب

انتى كنتى عارفه ومتأكده اننا كنا صحاب ازاى فلمى حاجه زى دى تخليكى تبعدى وتشيلينى من البرازيرز اكيد هضايق وهعمل اى حاجه

لأ على فكره لما نكون اصحاب مفيش حاجه اسمها انا حره وانت حر طلاما مفيش سبب

يا فاطمه الكلام مش محتاج يتفسر كذا تفسير ولا هيفرق مين الى هيشوفو ارجعى كدا للعتذار وانتى هتعرفى انه كان جبر خواطر وبعدين مش صحابك هما الى هيبصوا للاعتذار ويبقى نفسهم يكون جبر خواطر لانهم مش هيبقوا عايزين يخسروكى

وعلى فكره انتى نسيتى تعلقى على الى انتى كاتبتيه على الجروب لما كنا بنتكلم

ما هو انا مش لازم اقول بطريقة مباشرة اني عاوزة مساحة لنفسي
صح و الا ؟؟
و مش هرجع للأعتذار و لا حاجة
لأني عارفة انو مش كان جبر خواطر
انت ارجع لفوفة القديمة و اسأل نفسك
لو مش مهتمة كانت هتعتذر اصلا ؟؟
صدقني والله و لا كنت هدخل على الجروب حتى
لأن انت لو عارفني كويس زي ما بتقول هتعرف اني مش بيفرق معايا حد " لو الحد ده مش مهم عندي و مش باقية على صجوبيتو "
و مش تزعل نفسك
هعلق اهو
الكلام مش كان عليك اصلا
لما كتبت آي هايت سيك ماينديد بيوبل
مش كان عليك
اصلا ايه اللي في كلامك يخليني اقول كدة ؟؟
kamaladh

kamaladh

ذكر
العذراء
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 4:14 pm

لأ كان لازم تقولى بطريقه مباشره اظن يعنى اننا مكناش بنخبى حاجه عن بعض

لما يبقى فيه مشكله بينا واحنا مش عارفين السبب والاقيكى مبتتكلميش وبعد كدا تكتبى كلمتين والمفروض انهم اعتذار ولا حتى تتكلمى معايا وتعرفينى ايه الى حصل المفروض بعد ده كله محسش انه جبر خواطر

يا ستى لو انا اهمك زى ما بتقولى كنتى كلفتى نفسك وكلمتينى وفهمتينى علشان على الاقل اديكى عذر للى حصل

لما نبقى بنتكلم والاقيكى بتتكلمى بالطريقه المستفزه دى وف الاخر نقفل واحنا زعلانين مع بعض والاقيكى واحنا بنتكلم كتبتى كدا المفروض انى مربطش الاتنين ببعض

ما علينا يا فاطمه انا عملت حساب للصحوبيه الى كانت ما بينا وبعد ده كله رجعت وكلمتك علشان افهم منك تانى مع ان حد تانى مكنتش هيتكلم مبيقولكيش كدا اكنها جميله يعنى بس الى كان بينا يخلينى اعمل كدا على الاقل علشان صعب عليا اننا نضيع كل حاجه من غير ما حتى اكون فاهم ليه ده كله حصل
Fofa

Fofa

انثى
العقرب
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 4:29 pm

kamaladh كتب:
لأ كان لازم تقولى بطريقه مباشره اظن يعنى اننا مكناش بنخبى حاجه عن بعض

لما يبقى فيه مشكله بينا واحنا مش عارفين السبب والاقيكى مبتتكلميش وبعد كدا تكتبى كلمتين والمفروض انهم اعتذار ولا حتى تتكلمى معايا وتعرفينى ايه الى حصل المفروض بعد ده كله محسش انه جبر خواطر

يا ستى لو انا اهمك زى ما بتقولى كنتى كلفتى نفسك وكلمتينى وفهمتينى علشان على الاقل اديكى عذر للى حصل

لما نبقى بنتكلم والاقيكى بتتكلمى بالطريقه المستفزه دى وف الاخر نقفل واحنا زعلانين مع بعض والاقيكى واحنا بنتكلم كتبتى كدا المفروض انى مربطش الاتنين ببعض

ما علينا يا فاطمه انا عملت حساب للصحوبيه الى كانت ما بينا وبعد ده كله رجعت وكلمتك علشان افهم منك تانى مع ان حد تانى مكنتش هيتكلم مبيقولكيش كدا اكنها جميله يعنى بس الى كان بينا يخلينى اعمل كدا على الاقل علشان صعب عليا اننا نضيع كل حاجه من غير ما حتى اكون فاهم ليه ده كله حصل

وف الاخر نقفل واحنا زعلانين مع بعض
راجعت اخر رسالة بيننا زي ما قلتلك ؟؟؟
لو لا ف روح راجعها و هتلاقي انك انت اللي مفتعل المشكلة
زعلت بس علشان بتقولي مالك بقولك مالي ازاي
WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neutral Neutral
Fofa

Fofa

انثى
العقرب
الكلب

Kamal  Empty
مُساهمةموضوع: رد: Kamal    Kamal  I_icon_minitimeالسبت يوليو 09, 2011 4:30 pm