هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالدخول

احساس اليوم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
zizi

zizi

انثى
العقرب
الكلب

احساس اليوم Empty
مُساهمةموضوع: احساس اليوم   احساس اليوم I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2014 2:01 am

بما اننا كلنا بندخل النت ومفيش حد بيدخل هنا فا انا لقيت حاجة لطيفة نشاركها مع بعض
اننا ندخل كل يوم نكتب حاجة بنفكر فيها او فكرة شاغلة بالنا او حتى لون الشراب اللي احنا لابسينه..
هتكون حلوة انها هتخلينا كلنا نتشارك ويبقى فيه بينا تواصل حتى لو مش بنتكلم كل يوم
متبقاش بخيل وانت بتشارك افكارك ومشاعرك عادي
هنا هتبقى زي النوت بوك بتاعتك اللي بتكتب فيها احساسك بس مش لازم كل حاجة تكتبها لو مش حاسس براحة في دة بس يعني اكتب حاجة بجد مش عشان يكون اسمك كتبت وخلاص
يلا بجد bounce
kamaladh

kamaladh

ذكر
العذراء
الكلب

احساس اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: احساس اليوم   احساس اليوم I_icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2015 10:25 am

بقالي فترة كبيرة مبكتبش في النوت بتاعتي يمكن مكسل ويمكن علشان مبقتش برتاح وانا بكتب فيها او علي الاقل مبقتش محتاجها زي الاول بس بقالي اسبوع حاسس بمشاعر سلبيه مش عارف مصدرها بس الي متأكد منه انها خنقاني وكل الي عايز اعمله اني اصرخ واعيط بصوت عالي ومش عارف اعمل ده، فكرت اكتب في النوت لكن محستش انها هتريحني ودخلت هنا بالصدفة وحسيت انه عايز اكتب هنا.
من كام يوم اخويا كان بيعيط علشان واحد صحبو مات كنت حاسس اني المفروض احضنه او اطبطب عليه علي الاقل بس معرفتش اعمل ده متعودتش علي ان يكون فيه مشاعر بيني وبين اهلي.
انا عديت ل رابع سنة وخايف فشخ علي مستقبلي وحاسس ان كل الي كنت مخططله في عقلي صعب جدا انه يتحقق، خايف اكبر، خايف افشل، خايف افضل كدا
*السبب الي خلاني اكتب هنا لاني حاسس ان المكان ده بنتمي ليه بشكل من الاشكال او علي الاقل كنت بنتمي ليه في فترة من الفترات، ياريت لو حصل وحد شاف الكلام ده ميعلقش عليه هتبسط لو حسيت اني بكتب في الفراغ او بكتب بدون ما اعمل جساب تعليقات

احساس اليوم
صفحة 1 من اصل 1